torsdag 14 november 2013

INSPIRATION FÖR ETT MAKALÖST HEM




Hej! Arbetsveckan är nästan slut, och ibland är det ju så kul att man nyper sig i armen. Jobbar med ett fantastiskt hem just nu, makalöst vackert och med helt gränslös potential. Både husets storlek, arkitektur, ålder och tänkt inredningsstil får mig att tänka på det fantastiska Stockholmshotellet Ett Hem av engelska Ilse Crawford. Jag tar inte med er in i mitt privata uppdrag, men min inspirationstripp i huvudet kan ni få ta del av. Idag är det detta som rör sig i huvudet på mig. Ett Hem (som jag visat tidigare.) Klassisk inredning de luxe. Så är det ju, klassiker dör aldrig. Favorit i repris idag, golden oldie. Enjoy!







Bilder Magnus Mårding via Yatzer

2 kommentarer:

  1. Jag ska till "Ett hem" i maj då vi firar bröllopsdag! Jag hoppas att jag inte blir besviken att se det IRL efter alla snygga bilder och fina recensioner man sett på nätet!

    /Karin LG

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Grattis :) Ja, visst är det spännande när man har en ganska klar bild i huvudet, och så får man se något i verkligheten. Oftast är det mindre i verkligheten, då bilder är så urstädade och tömda och tillrättalagda, och när det sen är "på riktigt" så är det lite mer huller om bladder - och mindre :)

    SvaraRadera