fredag 29 november 2013

BEGÅVAT VACKER KALENDER MED HJÄRTA



Hej fredag! I helgen börjar årets sista månad, december och jag har huvudet fullt av både julklappsplanering, reseplanering, nytt år som börjar för studio karin och alla mina härliga läsare och kunder. Planering och framförhållning, är det som gäller. Och så hålla reda på de tre barnens olika luciafiranden och avslutningar. Det är mycket nu... Det jag verkligen behöver är en väggkalender, men jag har alltid svårt att hitta någon för de är ofta tokfula eller sterila. Har stagnerat i en textad svartvit grafisk variant ett par år nu och behöver lite fräsch uppdatering på kalendern, helt klart. Och vet ni vad. Det finns en perfekt. Denna ljuvliga skapelse känns som ett fantastiskt alternativ att ha på köksväggen, The Mother Nature Calendar av Team Hawaii/ finns här. Jag som fullkomligt älskar blyertsteckningar i tusen nyanser och ritat med fotografiskt öga. Jag hade en period som tonåring när jag ritade så, idag kan jag nog inte ens ful-skissa en kotte, utan överlåter konsten till de som kan. Vilken bra julklapp till dina designintresserade vänner som har allt dessutom! Som socker på kolan säljs denna vackra kalender även med ett samvete, på Rädda Barnens hemshop här, och det gör att jag gillar den ännu mer. (Idag fredag kan man dessutom klicka hem den med 15% rabatt om du hinner innan kl 15.) Det är ju julklapp med hjärta, det. Yep, det blir en hemma hos mig nästa år :) Trevlig fredag på er vänner.





Bild Team Hawaii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar