torsdag 2 maj 2013

SMÅ BRICKOR TILL BARNEN



Hej! Idag har jag hunnit med så mycket av sånt där som är roligt när man är inredningsarkitekt på egna fötter utan 9-17 jobb. Jag har tittat hos leverantörer och kikat på produkter och låtit mig inspireras. Första stoppet var svenska textilföretaget Bantie som har sitt lager ett stenkast härifrån. Jag skriver om det på Hus & Hem idag, här. Här inne skall jag visa vad som fick följa med mig hem: små brickor till barnen. Finns här. Barnen fullkomligt älskar att bära ut sin bulle och glas äppelmust på en bricka i trädgården. Eller duka på brickan i lekstugan. Så, de var en given succé när jag kom hem. Vilken det blev hoppas jag att jag får tillfälle att visa om det blir sol i helgen :)


Bild studio karin








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar