måndag 15 april 2013

VAR KOM ZIG ZAG KUDDEN IFRÅN



Kudden i detta inlägg (inspiration för ett mysigt tv-rum) skrev jag felaktigt var den kom ifrån. Snälla läsaren Maria berättade att den kom ifrån Rosenhof Art Factory. Den finfina zig zag kudden jag förälskat mig i kommer från ett relativt nystartat svenskt företag som gör kvalitetsprodukter i textil. Mix och matcha är konceptet, och de grafiska mönstren är kaxigt moderna. Kuddarna tillverkas i Sverige och de skriver själva att de "stöder lokala kompetenser och traditionellt hantverk".



Denna finfina zig zag kudde finns i flera färgställningar.




Och även i mindre zig zags. Oh, nån av dem (vilken färg...?) hoppas jag att det blir när jag tar tag lite mer i tv-rummet. För, det saknas målade väggar och platsbyggda bokhyllor och lite större saker innan jag kan ta tag i "sockret" som dekorkuddar :)



Bild Rosenhof Art Factory


3 kommentarer:

  1. Snygg var den iallafall :) Älskar första bilden med Cupcakes! :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gjorde inlägg av detta, jag älskar själv nämligen kuddarna (och brickorna och mattorna...)från Rosenhof!
    Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera