måndag 21 februari 2011

VILL ZZZZZZZZZZZZZ I EKOLOGISKA BOMULLSLAKAN


 Bild af svedala

Lång dag...... Presentationen på byrån som gick kanon! :))) Bilder kommer. Nu skulle jag inget hellre än hem och kasta mig i dessa sköna svenska ekologiska lakan från ljuvliga af Svedala. De har underbar design som tar avstamp i den svenska folkloren, eller som de själva säger "Därför blandar vi ekologisk bomull med arvet och styrkan från gamla mormorslakan i ett afswedalabäddset". Underbart. Jag har skrivit tidigare om dessa lakan i höstas, se här. Men de tål att tittas på igen. Det är det som är det fina med god design :)


Detta set i grått skulle jag såååå gärna ha!


Nu har vårkollektionen kommit. Jag fullkomligt älskar nya krispiga laka maffigt uppbäddade så här. Om man dessutom unnat sig material och kvalitet som detta så är man inte olycklig när man kryper till kojs. Ska definitivt ta och beställa ett par till mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar