söndag 2 januari 2011

PÅ PLATS I ALPERNA



Bild Bo Bedre

God Fortsättning! Bloggen har varit på sparlåga (läs vilande...) under juldagarna och nyårshelgen, men nu ska jag försöka lägga in lite inlägg igen. Hoppas ni har haft ledigt med, och fantastiska dagar. Ni läsare hittar hit ändå ser jag på statistiken :) Nytt år, nya ide'er och härliga tider framför sig. Just nu befinner jag mig i Österrikiska alperna där jag kommer att vara hela januari. Jag bor i föräldrarnas hus som jag har designat här, och skall försöka hinna med att fota och lägga ut lite bilder.
Idag har jag hittat några sköna styling bilder som ger mig inspiration till våran utealtan här; fårfällar, vintergrönt och så lite gluhwein förstås!





3 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att vara i alperna nu!!Fundera på att åka dit snart!! Själva åker vi upp till Sälen och Skilodge till helgen!Inte fy skam det heller..hihi
    Jag skrev en kommentar på House of Philia och brukar aldrig läsa andras kommentare,men av någon anledning så föll mina ögon på din kommentar strax över och var tvungen att gå in hos dig! Coolt att du designat på Skilodge! Dina pallar/stubbar fick mej att gå hem och göra samma sak efter vårt premiärboendet där första året vid öppningen!
    Dom är sååå fina! Man älskar allt där inne!
    Nu ska jag spana runt här.
    För jag misstänker att du har massor med fint att visa eftersom du är personen bakom stubbarna!

    KRAM Jes

    SvaraRadera
  2. OMG en hål månad i alperna! det låter fantastiskt det!
    /Ylva

    SvaraRadera
  3. Hej Jes, kul att du kikar in här! Välkommen :) Och guuud så kul att höra att du blev så inspirerad av pallstubbarna att du gjort liknande hemma! Ja visst är Ski Lodge fint, det är millimeter arkitekter i Stockholm som gjort det, och jag jobbade där då det designades. Därav min medverkan, har gjort de flesta mattmönster också :) Hoppas du hittade mer som inspirerade dig på bloggen här.
    Och Ylva, jaaa, ska skämma bort mig lite...
    kram på er

    SvaraRadera