måndag 22 november 2010

DAGENS TIPS



Hej, ny vecka igen! Denna vecka dimper det ned ett mail från gigantiska poster-siten Allposters att de har 75% rea igen. Saknar ni konst på väggarna kan ni bläddra bland tusentals bilder här - fotografier, vintage, barnplanscher, modebilder etc etc. Jag visar ett axplock men gå gärna in själva och kolla. Den ovan har jag visat förr, jag tycker den är rätt snygg. Billigt som IKEA men garanterat mer roligt då bilden inte hänger hemma hos alla kompisar också...


 En ballerina-plansch till femåringens rum hade varit toppen!
 Eller om jag hade en liten pöjk, kanske ett flygplan på väggen?


Eller en sockersöt vintage barnposter...
Klassiska posters som man känner igen. Bara att bläddra och klicka hem :)

2 kommentarer:

  1. Å vilka vackra ballerinafötter. Jag har alltid drömt om att bli en ballerina men det blev aldrig något av :) En plansch på väggen kanske kunde passa mig :) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Ja...visst är de fina :) Skulle lika gärna hänga dem i mitt sovrum men då blir nog femåringen sotis ;)

    SvaraRadera