torsdag 7 oktober 2010

ETT TRÖTT STATEMENT




Snart snart är det helg...

Har precis lagt arbetsveckan (den officiella) bakom mig, och det har varit en hektisk sådan. Funderar ibland på att köpa tavlan ovan och hänga upp hemma, bara för att påminna mig om att inte ta mig själv på för stort allvar :))))
Tavlan kommer från min favorit wall44 (som ni som läser ofta vet att jag gärna hittar min konst på), och den skulle göra sig riktigt bra hemma ovanför arbetsplatsen. Idag får den symbolisera min energinivå, höstens antåg och att jag är riktigt redo för helg fast det bara är torsdag! Vi ses imorgon, på bästa dagen vänner :)

Trevlig eftermiddag och kväll!

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Det får vi väl inte hoppas att den är. I så fall har jag utbildat mig totalt fel ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet, hahhhahhaaaaa :)))) jag med! Men den är grym, både snygg och lite rolig. Framförallt hos en arkitekt ;)

    SvaraRadera