torsdag 1 juli 2010

BILLIGT ÄR BRA

Var på sommarrean, och som vanligt tittade jag mest förbi kläderna och kollade på butikskonceptet och interiörerna... På Åhlens City hittade jag i Odd Mollys hörna en teknik ni känner igen; tapetkollage. Ett billigt sätt att skapa något eget och unikt. Bara att be att få massa tapetprover. Just detta kollage var väldigt lyckat tycker jag, som kommunicerar varumärkets känsla helrätt.




(Ber om ursäkt för kvalite'n i det dåliga mobil-fotot...) Jag skymtar tapeter från Intrade's kollektion "Pip" bland annat (de röda, rosa och silvriga) och från Osborne & Little. Mitt bästa tips för något sånt här är att gå in på Engelska tapetmagasinet, eller den bästa butiken i Stockholm (också webshop)  Maleributiken i Alvik och bara beställa hem så många prover a' 20 kr som man orkar... Leverans gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar